Понеділок, 06.05.2024, 07:28
Вітаю Вас Гість | RSS

Купський ліцей Сучевенської сільської ради

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Корисні посилання

Головна » 2020 » Квітень » 5 » Завдання для опрацювання під час карантину (продовження) для учнів 9 класу
21:59
Завдання для опрацювання під час карантину (продовження) для учнів 9 класу

Завдання для опрацювання під час карантину (продовження) 

для учнів класу

Clasa 9

Основи здоров’я

  1. Ефективне спілкування.
  2. Формування здорових стосунків.

Українська література

  1. Лірика Т. Шевченка періоду арешту й заслання і після повернення з нього. «Доля», «Росли укупочці, зросли…»

Д/з: Вивчити напам’ять «Доля».

  1. Ностальгія за ідилією родинного життя, висока філософія життя людини на землі. Урок виразного читання поетичних уривків з творів Т.Шевченка.
  2. Д/з: Прочитати уривки з творів Т.Шевченка.(на вибір)

1.Біблія в житті Т.Шевченка. Світле пророцтво поета (“Ісаїя. Глава 35”)

Домашня робота:

вивчити тему

2.Світова велич українського поета. Визначні діячі світової культури про Т.Шевченка. Т.Шевченко та історико-культурний поступ України. Ушанування пам’яті поета в Україні й закордоном.

Домашня робота:

написати реферат на одну з тем

3.Написати твір-роздум на одну з тем “Чи обов’язково знати історію своєї держави?”, “Образ матері у творах Шевченка”

Домашня робота:

написати твір-роздум 

4.Позакласне читання. Т.Шевченко “Назар Стодоля”

Домашня робота:

прочитати твір

Українська мова

  1. Поняття про текст. Будова тексту. Засоби зв’язку між частинами тексту. Складне синтаксичне ціле. Д/Р. Опрацювати теоретичний матеріал, тестові завдання:

І рівень – учні початкового рівня (с. 163)

ІІ рівень – учні середнього та достатнього рівня (с. 164-165)

ІІІ рівень – учні достатнього та високого рівня (с.166-167)

IV рівень – учні високого рівня знань (с.167)

1. РМ. Тематичні виписки як спосіб засвоєння і запам’ятовування почутого і прочитаного

2.Систематизація та узагальнення вивченого. Складні випадки написання частин мови.

Домашня робота:

опрацювати теоретичний матеріал, написати 5 прикладів

3. Правопис відмінкових закінчень іменників, прикметників

Домашня робота:

опрацювати теоретичний матеріал

4.  Правопис відмінкових закінчень числівників та займенників. Правопис особових закінчень дієслів

Домашня робота:

написати твір “Моя улюблена теле-, радіопередача”,“Яку газету я люблю читати” (на вибір)

Algebra

  1. Rezolvarea exercițiilor(progresia aritmetică). Ex. 679(a), 680(b), 682(a). Temă pentru acasă: 680(a), 682(c).
  2. Rezolvarea exercițiilor. Ex. 683(a,c), 688(a), 691. Temă pentru acasă: 690(a), 693(a,c)
  3. Progresia geometrica                                         06.04.2020

  4. . Rezolvarea exercitiilor.                                       09.04.2020

Geometria

  1. Rezolvarea problemelor (poligoane regulate). Prob. 641(a), 644. Temă pentru acasă: 641(b), 651.
  2. Lungimea circumferinței și a arcului de ciircumferință. paragraful 19. Prob. 657, 658, 660. Temă pentru acasă: 659, 662.
  3. Rezolvarea problemelor.                          06.04.2020

  4. Aria cercului.Cercul.                                  09.04.2020

Біологія

  1. Еволюція людини. Етапи еволюції людини.
  2. Світоглядні та наукові погляди на походження та історичний розвиток життя.

Географія

  1. Особливості виробничого процесу та чинники розміщення підприємств, що виробляють тканини різних видів, одяг, шкіряно-взуттєву продукцію.
  2. Найбільші на світовому ринку країни – виробники та країни-експортери тканин, одягу та взуття.

Literatura (română și universală)

  1. Grigore Vieru „Cinstirea Proverbelor”. Date biobibliografice. Tematica creației lui Grigore Vieru. Fondul emotiv-estetic.
  2. Grigore vieru „În limba ta”. Structura poeziei. Semnificația titlului. Valorile social-umane ale poeziei. (De memorizat poezia)
  3. Arcadie Suceveanu Secunda care sunt eu Repere bio-bibliografice.Teme, motive, idei și sentimente ( t /a de citit din biografia scriitorului, de făcut comentariul liric al poeziei)
  4. Mircea Lutic  Armindem cu heruvimi  Repere bio-bibliografice Mesajul de idei si sentimente ( t/a de dat răspuns desfășurat la două intrebări ce țin de poezie , la alegere)

Художня культура

  1. Художня культура і середовище. Форми збереження культурної спадщини (бібліотек, музеї, театри, галереї). Провідні музеї світу. Дизайн і реклама. (Д/З: Підготувати презентацію, реферат на тему «Музеї світу»).
  2. Пам ятні місця краю. Регіональні центри народних промислів і ремесел

    (підготувати альбом Мої пісні)

Limba română

  1. Complementul indirect (actualizare). Propoziția subordonată completivă indirectă.
  2. Complementul circumstanțial de loc. Propoziția subordonată circumstanțială de loc. (T/A: Câte 1 exercițiul la dorința fiecăruia în parte la fiecare temă.
  3. Complementul circumstanțial de mod ( actualizare). Propoziția subordonată circumstanțială de mod.
  4. complementul circumstanțial de cauză.( t/a de indeplinit două exerciții și de indeplinit  fișa de lucru)

Limba engleză

Unit IV. „Why NotTake a clother Look?”

  1.  Велика Британія сьогодні – спілкування іноземною мовою. Пасивний стан. Д/З: Вправа 6 ст.186, проект «Велика Британія».
  2. Географічне положення «Велика Британія». Д/З: вправи 3,7 ст. 193-194.
  3. Англія. Різноманітність традицій. Ex. 8 p. 187 Ex. 5 p. 191
  4. Вчора, позавчора і завтра.Об”єднане Королівство.Ex. 4,5 p. 193-195.
  5. Хто найкращий блогер?Past Tenses. Future Tenses.

    Д/з Ex. 6 a p.199  Ex. 5b p. 198.

  6. Aнгломовні країни. Унікальне місто.

    Д/з Ex. 4a p. 205

Munca

    1. Confecționarea: ouă de Paști din cviling.
    2. Confecționarea: compoziție de Paști

Фізика

1. Рух тіла під дією сили тяжіння. Розв’язування задач.

Опрацювати § 34. Виконати впр.34 (1-4) с.219-220

2. Рух тіла під дією декількох сил. Розв’язування задач.

Опрацювати § 35. Виконати впр.35 (1-7) с.225-226

3. Взаємодія тіл. Імпульс. Закон збереження імпульсу. Розв’язування задач.

Опрацювати § 36. Виконати впр.36 (1-5) с.230

4. Реактивний рух. Фізичні основи ракетної техніки. Досягнення космонавтики. Розв’язування задач.

5. Опрацювати § 37. Виконати впр.37 (1-4) с.234

6. Застосування законів збереження енергії та імпульсу в механічних явищах. Розв’язування задач.

7. Опрацювати § 38. Виконати впр.38 (1-4) с.240

Хімія

Спирти.

§26. Alcoolii. Etanolul. §27 Glicerina.

Ex. 199 pag 152.

 

 

Переглядів: 445 | Додав: olar_lida | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Поточний час
Пошук
Календар
«  Квітень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Архів записів