Понеділок, 06.05.2024, 13:28
Вітаю Вас Гість | RSS

Купський ліцей Сучевенської сільської ради

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Корисні посилання

Головна » 2020 » Квітень » 5 » Завдання для опрацювання під час карантину (продовження) для учнів 7 класу
21:51
Завдання для опрацювання під час карантину (продовження) для учнів 7 класу

Завдання для опрацювання під час карантину (продовження) 

для учнів 7 класу

 

Clasa 7

Основи здоров’я

  1. Соціальні чинники здоров’я.
  2. Впливи найближчого оточення.

Algebra

  1. Ecuația liniară cu două variabile și graficul ei. Ex. 952, 953, 957(1-3), 959

Temă pentru acasă: 954, 960(1)

  1. Rezolvarea exercițiilor. Ex. 961(1-3), 963 (1), 964. Temă pentru acasă: 960(1), 962(2,3)
  2. Rezolvarea exercitiilor(ecuatii liniare cu doua variabile). (06.04.2020)
  3. Construirea graficilor functiilor liniare cu doua variabile. (09.04.2020)

Geometria

  1. Triunghiul dreptunghic. Paragraful 17. Ex. 428, 431, 434. Temă pentru acasă: 430, 432.
  2. Proprietățile triunghiului dreptunghic. Paragraful 18. Ex. 458, 461. Temă pentru acasă: Prob. 459, 463.
  3. Rezolvarea problemelor.                          06.04.2020
  4. Circumferinta.Cercul.                                  09.04.2020

Limba română

  1. Prepoziția. Felul prepozițiilor.  De scris ex 1 pag. 139; ex. 3 pag. 140
  2. Regimul cazual: rolul prepoziției în exprimarea acuzativului. De scris ex.4 pag. 140; ex. 5 pag. 141.
  3. LECTURA

    Toiagul păstoriei

    (fragment)

     

    „Mioriţă laie,

      Laie-bucălaie,

      De trei zile-ncoace, 

    Iarba nu- ţi mai place,

     Gura nu- ţi mai tace...”

     

    „Mioriţa”

     

    Şi... n-avea oi. Era nalt şi zdravăn cât un munte,căci de acolo, de la munte o fi coborât neamul lor pentru a se căpătui pe dealurile noastre. Era tăcut,trist de cele văzute, trist de cele ce urma să le vadă, iar când totuşi scotea o vorbă, glasul îi era

    sonor, senin, cu unduiri de glume adunate de prin cântece vechi. Sătenii îl ascultau şi-l ascultau, şi-l tot ascultau – poate, poate mai spune ceva. (...)

    Cum însă lucrurile nemaipomenite se întîmplă rar de tot, iar curiozitatea îl mănâncă pe om zi cu zi, sătenii, cum îl zăreau, îi strigau de departe:

     -Hai noroc, bădie, ce mai faci?

     -Bine, răspundea, de obicei scurt, aşezînd cu grijă un suspin între două zâmbete senine. Voi ce mai faceţi?

     - Tot bine.

    Şi cam atât, pentru că, de, aşteaptă oiţele, iar turma îşi are socotelile sale. Şi chiar că socotit şi măsurat era cum nu se mai poate. Măsurat la umblet, măsurat la cătătură, măsurat în toate poftele şi pornirile sale, şi nu se lăsa furat de nici una din patimile, de nici unul din viciile acestei lumi. Crescut pe lângă stână, sub cupola albastră a cerului, de dimineaţă până sara, de cu primăvară până toamna târziu, an cu an, o fi ajuns singur cu mintea lui acel mare adevăr că nimic nu e veşnic pe lume – toate sunt trecătoare.

    Purta iarna cuşmă înaltă, ţuguiată, suman lung, până la călcâie, iar vara – pălărie de paie, cămeşă de cânepă tot lungă, până la genunchi, prinsă la brâu cu un chimir bătut cu aramă, un chimir în care totdeauna purta amnar, cremene, iască, aşa încât, dacă din întâmplare într -o clipă s-ar fi stins toate focurile pe lume, de la chimirul cela ar fi început a se înfiripa viaţa din nou.

    Ştia şi mii de lucruri din viaţa turmelor, şi cei care ţineau câte-o cornuţă la casă veneau cine ştie de pe unde după sfat, după povaţă, şi se întorceau fericiţi cum nu se mai poate, pentru că, ziceau, intri cu un cârlan ca vai de dânsul în ograda lui, şi ieşi deacolo cu un berbec de toată frumuseţea.

    Părea că a şi fost adus pe lume anume pentru a nu se pierde sămânţa mioarelor niciodată, şi el era conştient, era mândru de înalta sa misiune, dar...

    N-avea oi. Cioban de viţă veche, cioban din creştet pînă la tălpi, el totuşi n-avea oi. An cu an i s-o fi tot împuţinat turma, şi atunci când nu a mai avut ce paşte, a părăsit dealurile celea fumurii din depărtare şi s-a întors în satul lui de baştină. Adică vroia să se întoarcă, dar din întîmplare, s-a oprit pe-o clipă sus, pe-un vârf de deal, deasupra satului, şi acolo a rămas, pentru că cel de-a petrecut atâţia ani de unul singur, numai el şi dealurile, revine cu greu înapoi în mijlocul oamenilor.

    Şi- a ridicat deci o căsuţă acolo în vârful dealului, pe un petic de pământ moştenit de la răposata sa maică. Nişte rude mai îndepărtate se zice că ar fi vrut să vină să-l ajute, dar el a ţinut morţiş să le facă pe toate singur, cu mâna sa, şi poate anume de aceea căsuţa ridicată de dânsul aducea prin ceva a stână. Cu vremea şi-a înjghebat şi ogradă, şi portiţă şi-a făcut – mă rog, ca toată lumea, numai că prea semăna ograda ceea a ocol; portiţa prin ceva amintea de strungă prin care trec dimineaţa oile când le vine vremea mulsului.

    -Mă rog, zâmbeau înţelegători sătenii, dac-o trăit pe dealuri şi în afară de stână n-o văzut nimic în viaţa lui...

     

    ION DRUŢĂ                                                                          597 cuvinte

    Însărcinări și exerciții:

    1.De ce autorul a numit povestirea „Toiagul păstoriei”?

    2.Cum se comporta păstorul?

    3.Cum arăta gospodăria păstorului? De ce?

    4.Câte oi avea păstorul?

    5. Descrie portretul fizic și moral al păstorului.

    (RĂSPUNSURILE LA ÎNTREBĂRI le scrieți în caiete)

Literatura (română și universală)

  1. Vasile Voiculescu, poezia „Florii”. Mesajul de idei și sentimente.

( De memorizat poezia. )

  1. Semnificațiile titlului și ale poeziei. Particularități artistice. (De selectat figurile de stil din poezie.-în caiete; descrieți în maxim 10 rânduri despre sărbătoarea de Florii  din satul nostru. )
  2. Ion Druță, „Sania”. Tema, ideea. Taina muncii și frumusețea ei. (T/A. De citit nuvela „Sania”.  De  răspuns la întrebări oral  (pag. 207)

  3. Caracterizarea personajului principal.( De caracterizat personajul principal cu citate din text)  T/A: De scris o compunere pe tema: Munca e legea vieții și rodul ei cel mai bun.

Біологія

  1. Нервова система, її значення і розвиток у різних тварин. Подразливість як загальна властивість тварин.
  2. Практична робота №7. Порівняння будови головного мозку хребетних тварин.

Географія

  1. Води суходолу Євразії.
  2. Природні зони Євразії.

Музичне мистецтво

  1. Музика театру. Театральна музика та її жанри. Класифікація. Опера. Оперетта. Сучасні оперні театри ( Д/З. Пісня на виконання «Тече вода з-під явора». Музика Злотника слова Т. Шевченка)
  2. Телемюзикл. Український мюзикл Музика до кіно і серіалів (Написати проект Мюзикли на екрані

Limba engleză

Unit 4 „Leisure time”

  1. Розважайся! Улюблені фільми. Називати жанри фільмів, роповідати про свої смаки. Д/З: Вправи 6, 7 ст. 139-142.
  2. Визначні місця Лондона та Києва. Д/З: вправи 3а(6-9), 6 ст. 154-161.
  3. Відвідування кінотеатру. Ознайомлення з новими ГС та формування рецепт.
  4. Д/з Ex. 3 p. 147- записати речення за зразком
  5. Speaking Театр Шекспіра у Лондоні.Формування навичок говоріння.
  6. Словникова робота ст. 149 РЗ, завд. 20 ст. 82- розгадати кросворд.
  7. Спортивна подія. Формування навичок письма.

    Д/з Описати свій улюблений фільм.

  8. Робота над текстом “ The Actors Come to town”.

                   Д/з Ex. 6 p. 182 підготувати повідомлення

Українська мова

  1. Сполучник як службова частина мови. Вправа 361 ст. 165; вправа 362 ст. 166
  2. Сполучники сурядності та підрядності, їх види. Вправа 364-365 ст. 166-167 (усно); вправа 366 ст. 168

Українська література

  1. Любов Пономаренко «Гер переможений». Загальнолюдська ідея гуманізму й толерантності.  Д/З: Прочитати про поетесу і новелу «Гер переможений»
  2. «Гер переможений». Особливості художніх засобів новели. Д/З: Характеристика головних героїв новели.

Історія України

  1. Розвиток освіти, літописання, архітектури та малярства в Галицько-Волинській державі.
  2. Українські землі у Складі Великого Литовського та Польського королівства.

Фізика

Гідростатичний тиск. Атмосферний тиск і його вимірювання. Барометри

Хімія

Взаємодія кисню зі складними речовинами. Колообіг оксисену у природі.

§22. Proprietățile chimice ale oxigenului: reacțiile cu substanțele compuse.

§24. Circuitul Oxigenului în natură.

Ex. 170, 171 pag. 136; 179 pag.146.

Всесвітня історія

  1. Наукові і технічні досягнення Книгодрукування.
  2. Вплив церкви на середньовічне суспільство.                                                                           

Munca

  1. Confecționarea: ouă de Paști din cviling.
  2. Confecționarea: compoziție de Paști

 

 

Переглядів: 380 | Додав: olar_lida | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Поточний час
Пошук
Календар
«  Квітень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Архів записів