Понеділок, 06.05.2024, 06:45
Вітаю Вас Гість | RSS

Купський ліцей Сучевенської сільської ради

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Корисні посилання

Головна » 2020 » Квітень » 5 » Завдання для опрацювання під час карантину (продовження) для учнів 6 класу
21:32
Завдання для опрацювання під час карантину (продовження) для учнів 6 класу

Завдання для опрацювання під час карантину (продовження) 

для учнів 6 класу

 

Clasa 6

Українська література

  1. Леся Вороніна – сучасна письменниця. «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку №9

Д/з: Прочитати зміст.

  1. Леся Вороніна «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку №9»

Д/з: Образ головного героя Клима Джури. Клим Джура- рятівник світу.

1.Леся Воронина “Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку №9”. Роль сімї. Стосунки між різними поколіннями у родині.

Домашня робота:

тестові завдання

2.РМ. Написання листа літературному героєві.

Домашня робота:

написати лист

3.Написати твір на тему “У житті завжди є місце для подвигу” (за вивченими творами)

4.Гумористичні твори. Гумористичне й сатиричне зображення. Жанрова різноманітність гумористичних творів

Домашня робота:

вивчити тему

 

Українська мова

  1. РМ №18 Особливості побудови твору-роздуму (повтор). Усний твір-роздум про вчинки людей на основі власних спостережень і особистих вражень. Д/Р. Написати твір-роздум «Робиш добро – не кайся, робиш зло – зла сподівайся», «Правда кривду перебуде» (на вибір).
  2. Написання разом порядкових числівників з – тисячний (загальне ознайомлення)ю Прочитати теоретичний матеріал.
  3. Правильне вживання числівників для позначення дат, часу (годин). Опрацювати теоретичний матеріал.

1.Правильне вживання числівників для позначення дат, часу (повторення)

Домашня робота:

написати 5 речень використовуючи числівників  для позначення дат, часу

 

2. РМ. Складання діалогів з уживанням дат і точного позначення часу

Домашня робота:

складати діалог

 

3.Розбір числівника як частини мови.

Домашня робота:

розібрати 5 числівників (за схемою) на вибір

4.Числівник як частина мови. Узагальнення вивченого.

Домашня робота:

повторення вивченого з теми “Числівник”

5.Займенник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль

Домашня робота:

опрацювати теоретичний матеріал

6.Розряди займенників за значенням (загальне ознайомлення)

Домашня робота:

написати міні-твір на вільну тему, використовуючи займенники

Limba română

  1. Ortografia pronumelor reflexive care însoțesc verbe. Funcții sintactice.

De scris ex. 1; pag.143; ex.2 pag. 143

  1. Pronumele posesiv și adjectivul pronominal posesiv. Forme, cazuri și funcții sintactice.

De scris ex. 1 pag. 147; ex. 2 pag. 147. Elaborați (scrieți) o descriere, de maxim 10 rânduri pe tema „Anotimpurile anului” în care să folosiți pronume și adjective pronominale posesive. (în caiete)

3. Pronumele negativ și adjectivul pronominal negativ. Forme, cazuri și funcții sintactice.  De prelucrat materialul pag 156-158. Ex. 1,  pag. 157T/A: ex. 2 pag. 157

4. Pronumele relativ și adjectivul pronominal relativ. Pronumele relativ compus. De prelucrat materialul de la pag. 158-160. T/A: ex. 1 pag. 159.

5. Acordul pronumelui relativ care în genitiv precedat de articolul genitival. Ex. 2 pag. 159-160

6. Pronumele interogativ. Forme, cazuri și funcții sintactice. T/A. De alcătuit 5 enunțuri cu pronume interogative.

Literatura (română și universală)

  1. Jack London, povestirea „Colț Alb”. Problematica operei. TL. Povestirea (actualizare)

T/A: De citit opera și de redat conțuntul. De scris un rezumat al părții a IV.

  1. Caracterizarea personajelor. Omul în situație limită. Comuniunea omului cu natura.

T/A:   De caracterizat personajul principal.

3. Serghei Esenin, poezia „E-n amurg... Pe urzici..” Atmosfera peisajului.( De îndeplinit exercițiile de la pag. 151)  T/A: De memorizat poezia. (DE VIZIONAT MATERIALUL PREGĂTIT DE LUCICA DUȘCEAC)

4. Serghei Esenin, poezia „Cerne mălinul zăpada”. Simplitatea limbajului. Trăirea intensă a sentimentului apropierii de natură. Primăvara – ca  fundal al iubirii. ( De îndeplinit exercițiile și întrebările de la pag. 153) T/A: De memorizat poezia.

Біологія

  1. Сільськогосподарські рослини.
  2. Екологічні групи рослин.

 Географія

  1. Води суходолу-поверхневі і підземні. Річка: річкова система, басейн річки, річкова долина. Найдовші річки світу.
  2. Пороги і водоспади. Живлення, водний режим і робота річок.

 

Музичне мистецтво

  1. Рондо Сюїта. В.А. Моцарт Соната №11 (Пісня на виконання. Д/З. «Веселка» слова і музика Н.Май.

2.Д. Шостакович Святкова увертюра  ( Вивчити пісню Добрий маг слова та музика О. Шпак)

Limba engleză

Unit 4 „Travelling”

  1. Види транспорту. «Подорож».

а) Вивчити нові ЛО проект «Улюблений вид транспорту».

b) вправа 7 ст.147. «Подорож моєї мрії».

2. «Країни світу». Вміти називати країни. Національності та мови їх спілкування. Д/З: вивчити назви країн та національностей.

  1. Київ – столиця України. Фонетичне відпрацювання власних назв.
  2. Д/з Ex. 5 p. 140
  3. Екскурсія по столиці.
  4. д/з Скласти діалог за зразком вправи 2 ст. 141.
  5. Визначні пам’ятки Києва.Власні назви.

    Д/з Ex. 6 p.142

  6. Oрієнтування містом.Граматичні часи дієслова.

    Д/з Ex. 5 p. 145

Основи здоров’я

 

  1. Безпека твого дому.
  2. Пожежна безпека твоєї оселі.

Історія України

  1. Утворення імперії Олександра Македонського. Історичні джерела про Олександра Македонського. Практичне заняття №9.
  2. Елліністичні  держави 4-2 ст. до н.е. культура еллінізму.
  3. Суспільне, господарське та повсякденне життя в античних полісах на території України. Практичне заняття № 10.

Математика

  1. Ділення раціональних чисел. Розв’язування вправ.

Опрацювати § 29. Виконати впр. 1316, 1321,1324, 1326, 1330,1332, 1335, 1340, 1345,1350, с. 223- 231

  1. Виконання арифметичних дій з раціональними числами.

Опрацювати § 29. Виконати впр. 1352, 1356,1367, 1369, 1371, с. 231- 233

  1. Розв’язування текстових задач і вправ.

Опрацювати § 30. Виконати впр. 1379, 1381,1383, 1389, 1391, 1395 с. 237- 239

  1. Рівняння. Основні властивості рівнянь. Розв’язування рівнянь.

Опрацювати § 31. Виконати впр. 1416, 1418,1422, 1424, 1426, 1428 с. 237- 239

  1. Розв’язування текстових задач за допомогою рівнянь.

Опрацювати § 32. Виконати впр. 1440, 1442,1444, 1446, 1448, 1450 с. 250- 251

  1. Розв’язування текстових задач за допомогою рівнянь на рух по річці

Опрацювати § 32. Виконати впр. 1454, 1458,1460, 1462, 1468, 1471 с. 250- 251

Munca

  1. Confecționarea: ouă de Paști din cviling.
  2. Confecționarea: compoziție de Paști.

 

 

Переглядів: 698 | Додав: olar_lida | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Поточний час
Пошук
Календар
«  Квітень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Архів записів