Понеділок, 06.05.2024, 04:50
Вітаю Вас Гість | RSS

Купський ліцей Сучевенської сільської ради

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Корисні посилання

Головна » 2020 » Квітень » 5 » Завдання для опрацювання під час карантину (продовження)  для учнів 3-4 класів
21:22
Завдання для опрацювання під час карантину (продовження)  для учнів 3-4 класів

Завдання для опрацювання під час карантину (продовження) 

для учнів 3-4 класів

 

Clasa 3

Matematica

Tema: Împărțirea sumei la un număr. Împărțiri de tipul 39:3; 72:6;

Ex. 880, 885, 884, 895 pag. 136-137.

Probleme: 896, 898, 899, 900 pag.138.

Limba română

  1. Structura cuvântului. Tema cuvântului. Ex. 9,10 p.121.
  2. Dictare creatoare „Patru fetițe”, p.120.

Citirea

  1. Alexandru Donici „Musca la arat”., „Stiglețul și ciocârlanul” (fabule)
  2. Primăvara – Legenda Ghiocelului. Ghiocelul.
  3. Legenda Mărțișorului. Piticii în cușme albe.

Științele naturii

  1. Ciupercile. Însemnătatea lor în natură și în viața oamenilor. Pag.122-125
  2. Bacteriile. Pag.126-127

Eu în lume

  1. Omul în societate.
  2. Țara ta – Ucraina.
  3. Să călătorim pe harta Ucrainei.

Українська мова

  1. Спілкуємося. Висловлюємося. Читаємо. Діалог: «У лікаря». « У майстерні з пошиття одягу» с.116-117.
  2. Другорядні члени речення, які зв’язані з підметом або присудком. Вправа 1, 2 с.118
  3. Речення непоширені і поширені. Вправа 1, 3 с. 120.
  4. Читання. «Біда навчить» за Лесею Українкою, с.121.

Limba engleză

  1. Unite 4. „Home, sweet home”. Улюблені герої мультфільмів. Теперішній неозначений час. Д/З. Вправи 1,4 ст. 46-47. Вивчити нові слова.
  2. Овочі та фрукти. Неозначений артикль. Д/З:  Вправи 3 ст. 76 (вивчити), 2 ст. 48. (WB)
  3. Ex. 1 вивчимо нові слова. P. 94
  4. Ex. 4 Read and complete p. 95
  5. Ex. 5 p. 95.
  6. Розпорядок дня. Писати коротке повідомлення про свй ранок.

    Д/з Ex. 5 p. 103

  7. Котра година? Розвиток навичок діалогічного мовлення.

    Д/з. Ex. 5 p. 105

 

Clasa 4

Limba română

1.Tema: Părți principale. Părți secundare. Subiectul multiplu. Ex. 10(p.110), ex. 2 (p.113)

Compunerea „Prietenii mei” (p.167); punctul 4 în scris, p.167)

2.Tema: 1.Predicatul

              2.Punctuația și acordul predicatului

Ex.1(pag.114)-de-l prelucrat oral,  ex.2(pag.116),  ex.4(pag.115)

Matematica

  1. Înmulțirea în scris a numerelor de mai multe cifre. Probleme de împărțire proporțională. Nr 831-848.
  2. Compunerea și rezolvarea problemelor de împărțire proporțională. Rezolvarea ecuațiilor și inegalităților. N. 849-857.

Ex. 840 (p.136), 841 (p.136), 848 (p.137), 854 (p.138)

Prob. 847(p.137), 856(p.138).

De repetat tabla înmulțirii și împărțirii.

Tema:1.Împărțirea orală a numerelor rotunde.Împărțirea cu rest. N.858-875

          2.Îmțirea în scris a numerelor de 3 cifre la zeci cu rest.N.876-892

Ex.866(pag.139),869(pag.139), 883(pag.141),892(pag.142)

Prob.865(pag.139),prob.884(pag.141)

De repetat tabla înmulțirii și a împărțirii

Citirea

De lucrat asupra textelor:

  1. „Frumoasa adormită”
  2. Ion Creangă „Amintiri din copilărie” (din manualul de citire)
  3. Tema:1.Cum este natura în Stepă?

Lucrare practică:Recunoașterea plantelor mai răspândite din fiecare zonă naturală

      2.Sectorul Industrial dezvoltat în zona de stepă.(paragraful 44)

Științele naturii

  1. Cum este natura în Polesia? Paragraful 42
  2. Ce-i aceia Silvostepă? Paragraful 43

Bazele sănătății

  1. Cum putem găsi ieșire din situații neprevăzute (p.105)
  2. Siguranța  taficului pietonului  (p.110-117)

Eu în lume.

  1. Răspunderea penală pentru săvârșire.(p.118)
  2. Moștenirea culturală a poporului (p.123)
  3. Tema:Sărbătorile de stat(pag.127-129)

Українська мова

  1. Змінюємо дієслова за особами. Вживаємо дієслова у різних особових формах у мовленні.

Д/Р. Змінювати 5 дієслів за особами в однині та множині.

  1. Спостерігаємо за змінюванням дієслів їсти, пити, сидіти, ходити, носити, бігти, казати. Вживаємо у мовленні різні форми цих дієслів.

Д/Р. Написати 5-6 речень «Режим дня» використовуючи дієслова у різних формах.

  1. Читаємо виразно. Спостерігаємо за вимовою і написанням дієслів на –шся, -ться, правильно вживаємо їх у мовленні. Д/Р. Написати речення, використовуючи дієслова на –шся, -ться (4 речення).
  2. Читаємо твори про Великдень, усвідомлюємо їх зміст. Д/Р. Розповідати зміст прочитаного, усна розповідь. Великдень у моєму селі.

1. Спостерігаємо за змінюванням дієслів майбутнього часу за особами

Домашня робота:

змінювати дієслова майбутнього часу за особами (читала би, прочитав би, буду читати )

2. Змінюємо дієслова минулого часу за родами і числами, вживаємо дієслова у різних родових формах

Домашня робота:

змінювати дієслова минулого часу за родами і числами (на вибір)

 

3.Узагальнення вивченого з теми  “Дієслово”

 

4.Читаємо оповідання Олега Буценя “Зараз”, усвідомлюємо його змісту, характеризуємо персонажів.

Домашня робота:

прочитати оповідання

5.Прислівник як частина мови.

Домашня робота:

опрацювати теоретичний матеріал

6.Читаємо тексти, спостерігаємо за роллю прислівників у мовленні.

Домашня робота:

написати 4 речення використовуючи прислівники

7.Словосполучення.

Домашня робота:

написати 5 словосполучень

8.Читаємо оповідання Дмитра Ткача “Моя мама”, усвідомлюємо зміст

Домашня робота:

прочитати оповідання, усно складати текст-розповідь про маму

Limba engleză

Тема 4. «Природа і навколишнє середовище».

  1. Планета Земля. Екологічна безпека та сталий розвиток. Д/З: Вправа 6 ст.115.
  2. На фермі. Здоров’я і безпека. Д/З: Вправа 5,6 ст. 118-121.                         
  3. Unit 5 My city- My home.
  4. Наша домівка.Англійські домівки.Вміти: просити повторити інформацію.
  5. Д/з Ex. 2,3,4 p.128-130    
  6. Англійські домівки. Where do you live?

    Д/з. Ex. 2, 4 p. 130-131

  7. Подорож містом.                                                                                                                                                                       Д/з Ex. 2 p. 132                

 Desenul                                                                       

            De desenat pe tema:,,Prosopul ucrainean,,                                                                                                 

Munca                                                                                                                                                 

Fetițele:de confecționat diferite modele de hăinuțe de primăvară pentru fetițe                 

 Băiețeii:de confecționat diferite modele de hăinuțe de primăvară pentru  băieței              

 Educația fizică   

               În toată ziua de petrecut gimnastica de dimineață.                                                                                   

  Peste zi:de sărit cu coarda,de a se ridica la bara fixă,îndoirea și dezdoirea brațelor,diferite exerciții pe covoraș.

Переглядів: 330 | Додав: olar_lida | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Поточний час
Пошук
Календар
«  Квітень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Архів записів