Завдання для опрацювання під час карантину (продовження)
для учнів 11-Б класу
Clasa 11-B
Біологія
- Червона книга та чорні списки видів тварин. Зелена книга України.
- Концепція сталого розвитку та її значення. Природокористування в контексті сталого розвитку.
Географія
- Сучасні транспортно-логістичні системи та інформаційно-комунікаційні мережі як інфраструктурний каркас глобальної економіки.
Англійська мова
- Довкілля. Складові частини. Інфінітив. Скласти mind-map. Д/З: вправа 5 ст. 145.
- Шляхи вирішення екологічних проблем. Молодь захищає довкілля. Д/З: вправа 5 ст. 153. Підготуватися до обговорення теми.
- Молодь та суспільство.Тестові завдання.
- Працевлаштування молоді.Неособі форми дієслова Ex. 1 p. 208.
- Д/з Ex. 5 p. 212
- Проблеми молоді Емоції.Часи групи Perfect.
- Д/з Ex. 5 p. 212
-
Уміння керувати емоціями. Неособові форми дієслова.
Д/з Скласти таблицю (Емоції людини).
-
Допомога молоді з боку влади.Словотворення.
Д/з Ex. 4 p. 218
Українська література
- Ліна Костенко. Творчий шлях. Вірші «Страшні слова, коли вони мовчать», «Хай буде легко. Дотиком пера» Д/З: с.209-212. Опрацювати матеріал.
- Ліна Костенко «Недумано, негадано», «По сей день Посейдон посідає свій трон…»Д/З: Напам’ять один із віршів.
- Історико-фольклорна основа історичного романа у віршах «Маруся Чурай» Д/З: Опрацювати матеріал с.215-222. Тести за підручником с.221. відповідати на запитання с. 222-223.
Українська мова
- Фразеологія власне українського походження. Фразеологізми з античної міфології. Д/З Виписати фразеологізми з античної міфології і скласти з ними 5 речень.
- Написання твору у публіцистичному стилі на одну із тем «Духовні цінності», « Нове в культурі мого народу». Д/З Написати твір на чернетці.
- Твір у публіцистичному стилі на одну із тем. Д/З Виконати тести. Опрацювати матеріал с.135-138. Тести с.138-139 (за І.М. Літвіновою, С.Г. Бужко… ЗНО. Видавництво. Ранок.)
Історія України
- Державотворчі процеси. Особливості багатопартійної системи. Конституція України 1990р. практичне заняття. Державне будівництво в незалежній Україні: особливості, здобутки, проблеми.
- Формування ринкової економіки. Запровадження гривні. Зміни в сільському господарстві. Приватизація. Матеріальне становище населення.
- Демографічна ситуація. Повернення кримських татар на історичну батьківщину. Міжнародні відносини України. Проблема Чорноморського флоту. Ідея ЄСП Тузлівська криза.
Всесвітня історія
- Початок холодної війни.
- Міжнародні відносини в 1970-1980 –тіра.
Алгебра і початки аналізу
- 1. Підготовка навчальних проектів-задач, розв’язуванню яких сприяють елементи комбінаторики, теорії ймовірностей і математичної статистики.
- 2. УСНК (узагальнення та систематизація навчальних компетентностей) щодо вміння розв’язувати показникові рівняння і нерівності, зображати графік показникової функції
Виконати впр. 24.1 – 24.7 с.158
3. УСНК (узагальнення та систематизація навчальних компетентностей) щодо вміння розв’язувати логарифмічні рівняння і нерівності, зображати графік показникової функції
Виконати впр. 24.25 – 24.30 с.160
4. Розв’язування вправ
Виконати впр. 24.31 – 24.35 с.160-161
5. УСНК (узагальнення та систематизація навчальних компетентностей) щодо вміння знаходити первісну та інтеграл, обчислювати площу криволінійних трапецій
Виконати впр. 24.36 – 24.39 с.161
6. Розв’язування вправ
Виконати впр. 24.40 – 24.45 с.161
7. УСНК (узагальнення та систематизація навчальних компетентностей) щодо вміння користуватися правилами обчислення комбінаторних задач, читання графіків, діаграм тощо; шукати частоту подій, ймовірність подій.
Виконати впр. 24.46 – 24.50 с.162
8. Розв’язування вправ
Виконати впр. 24.55 – 24.57 с.162
Геометрія
-
- 1. Підготовка навчальних проектів про застосування об’ємів та площ поверхонь тіл обертання.
- УСНК (узагальнення та систематизація навчальних компетентностей) щодо встановлення перпендикулярності похилої, проекції похилої на площину, прямих, прямої та площини, двох площин.
Виконати впр. 25.1 – 25.4 с.179
-
- Розв’язування задач.
Виконати впр. 25.1 – 25.4 с.179
-
- Розв’язування задач.
Виконати впр. 25.5 – 25.9 с.180
-
- УСНК (узагальнення та систематизація навчальних компетентностей) щодо обчислення площ поверхонь та об’ємів многогранників
Виконати впр. 25.10 – 25.15 с.180
-
- Розв’язування задач.
Виконати впр. 25.17 – 25.20 с.181
-
- Розв’язування задач.
Виконати впр. 25.21 – 25.25 с.181
Фізика
- Квантово-оптичні генератори (лазери).
Опрацювати § 38. Виконати впр. 38 (1-3) с. 223
- Підготовка навчальних проектів (Теми проектів обрати на с.257 Розділ ІІІ)
- Протонно-нейтронна модель атомного ядра. Ядерні сили. Енергія зв’язку атомних ядер.
Опрацювати § 39. Виконати впр. 39 (1-3) с. 229
- Розв’язування задач.
Повторити § 39. Виконати впр. 39 (4-6) с. 229
- Радіоактивність. Основний закон радіоактивного розпаду.
Опрацювати § 40. Відповісти на контрольні запитання с. 235
- Розв’язування задач
Повторити § 40. Виконати впр. 40 (1-3) с. 236
- Розв’язування задач
Повторити § 40. Виконати впр. 40 (4-6) с. 236
- Отримання та застосування радіонуклідів. Методи реєстрації йонізуючого випромінювання.
Опрацювати § 41. Відповісти на контрольні запитання с. 240
- Розв’язування задач
Повторити § 41. Виконати впр. 41 (1-3) с. 241
- Розв’язування задач
Повторити § 41. Виконати впр. 41 (4-6) с. 241
Астрономія
- Подвійні зорі. Маса зір. Планетні системи інших зір
Опрацювати § 24. Відповісти на контрольні запитання с. 119
- Еволюція зір. Білі карлики. Фізично змінні зорі. Нейтронні зорі. Чорні діри.
Опрацювати § 25,26. Відповісти на контрольні запитання с. 123, 127
- Практикум з розв’язування задач
Опрацювати завдання на с. 127-128. Виконати впр.5.1 – 5.5. с.128
- Виконання тестових завдань.
Виконати тестові завдання с. 129 – 130
Хімія
Солі, їхнє поширення в природі. Середні та кислі солі. Силікати.
Munca
- Confecționarea: ouă de Paști din cviling.
- Confecționarea: compoziție de Paști
|