Понеділок, 06.05.2024, 04:49
Вітаю Вас Гість | RSS

Купський ліцей Сучевенської сільської ради

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Корисні посилання

Головна » 2020 » Квітень » 5 » Завдання для опрацювання під час карантину (продовження)  для учнів 11-Б класу
22:28
Завдання для опрацювання під час карантину (продовження)  для учнів 11-Б класу

Завдання для опрацювання під час карантину (продовження) 

для учнів 11-Б класу

Clasa 11-B

Біологія

  1. Червона книга та чорні списки видів тварин. Зелена книга України.
  2. Концепція сталого розвитку та її значення. Природокористування в контексті сталого розвитку.

Географія

  1. Сучасні транспортно-логістичні системи та інформаційно-комунікаційні мережі як інфраструктурний каркас глобальної економіки.

Англійська мова

  1. Довкілля. Складові частини. Інфінітив. Скласти mind-map. Д/З: вправа 5 ст. 145.
  2. Шляхи вирішення екологічних проблем. Молодь захищає довкілля. Д/З: вправа 5 ст. 153. Підготуватися до обговорення теми.
  3. Молодь та суспільство.Тестові завдання.
  4. Працевлаштування молоді.Неособі форми дієслова Ex. 1 p. 208.
  5. Д/з Ex. 5 p. 212
  6. Проблеми молоді Емоції.Часи групи Perfect.
  7. Д/з Ex. 5 p. 212
  8. Уміння керувати емоціями. Неособові форми дієслова.

    Д/з Скласти таблицю (Емоції людини).

  9. Допомога молоді з боку влади.Словотворення.

    Д/з Ex. 4 p. 218

Українська література

  1. Ліна Костенко. Творчий шлях. Вірші «Страшні слова, коли вони мовчать», «Хай буде легко. Дотиком пера» Д/З: с.209-212. Опрацювати матеріал.
  2. Ліна Костенко «Недумано, негадано», «По сей день Посейдон посідає свій трон…»Д/З: Напам’ять один із віршів.
  3. Історико-фольклорна основа історичного романа у віршах «Маруся Чурай» Д/З: Опрацювати матеріал с.215-222. Тести за підручником с.221. відповідати на запитання с. 222-223.

Українська мова

  1. Фразеологія власне українського походження. Фразеологізми з античної міфології. Д/З Виписати фразеологізми з античної міфології і скласти з ними 5 речень.
  2. Написання твору у публіцистичному стилі на одну із тем «Духовні цінності», « Нове в культурі мого народу». Д/З Написати твір на чернетці.
  3. Твір у публіцистичному стилі на одну із тем. Д/З Виконати тести. Опрацювати матеріал с.135-138. Тести с.138-139 (за І.М. Літвіновою, С.Г. Бужко… ЗНО. Видавництво. Ранок.)

Історія України

  1. Державотворчі процеси. Особливості багатопартійної системи. Конституція  України 1990р. практичне заняття. Державне будівництво в незалежній Україні: особливості, здобутки, проблеми.
  2. Формування ринкової економіки. Запровадження гривні. Зміни в сільському господарстві. Приватизація. Матеріальне становище населення.
  3. Демографічна ситуація. Повернення кримських татар на історичну батьківщину. Міжнародні відносини України. Проблема Чорноморського флоту. Ідея ЄСП Тузлівська криза.

Всесвітня історія

  1. Початок холодної війни.
  2. Міжнародні відносини в 1970-1980 –тіра.

Алгебра і початки аналізу

  1. 1. Підготовка навчальних проектів-задач, розв’язуванню яких сприяють елементи комбінаторики, теорії ймовірностей і математичної статистики.
  2. 2. УСНК (узагальнення та систематизація навчальних компетентностей) щодо вміння розв’язувати показникові рівняння і нерівності, зображати графік показникової функції

Виконати впр. 24.1 – 24.7 с.158

3. УСНК (узагальнення та систематизація навчальних компетентностей) щодо вміння розв’язувати логарифмічні рівняння і нерівності, зображати графік показникової функції

Виконати впр. 24.25 – 24.30 с.160

4. Розв’язування вправ

Виконати впр. 24.31 – 24.35 с.160-161

5. УСНК (узагальнення та систематизація навчальних компетентностей) щодо вміння знаходити первісну та інтеграл, обчислювати площу криволінійних трапецій

Виконати впр. 24.36 – 24.39 с.161

6. Розв’язування вправ

     Виконати впр. 24.40 – 24.45 с.161

7. УСНК (узагальнення та систематизація навчальних компетентностей) щодо вміння користуватися правилами обчислення комбінаторних задач, читання графіків, діаграм тощо; шукати частоту подій, ймовірність подій.

Виконати впр. 24.46 – 24.50 с.162

8.  Розв’язування вправ

Виконати впр. 24.55 – 24.57 с.162

 Геометрія

    1. 1. Підготовка навчальних проектів про застосування об’ємів та площ поверхонь тіл обертання.
    2. УСНК (узагальнення та систематизація навчальних компетентностей) щодо встановлення перпендикулярності похилої, проекції похилої на площину, прямих, прямої та площини, двох площин.

Виконати впр. 25.1 – 25.4 с.179

    1. Розв’язування задач.

Виконати впр. 25.1 – 25.4 с.179

    1. Розв’язування задач.

Виконати впр. 25.5 – 25.9 с.180

    1. УСНК (узагальнення та систематизація навчальних компетентностей) щодо обчислення площ поверхонь та об’ємів многогранників

Виконати впр. 25.10 – 25.15 с.180

    1.  Розв’язування задач.

Виконати впр. 25.17 – 25.20 с.181

    1. Розв’язування задач.

Виконати впр. 25.21 – 25.25 с.181

Фізика

  1. Квантово-оптичні генератори (лазери).

Опрацювати § 38. Виконати впр. 38 (1-3) с. 223

  1. Підготовка навчальних проектів (Теми проектів обрати на с.257 Розділ ІІІ)
  2. Протонно-нейтронна модель атомного ядра. Ядерні сили. Енергія зв’язку атомних ядер.

Опрацювати § 39. Виконати впр. 39 (1-3) с. 229

  1. Розв’язування задач.

Повторити § 39. Виконати впр. 39 (4-6) с. 229

  1. Радіоактивність. Основний закон радіоактивного розпаду.

Опрацювати § 40. Відповісти на контрольні запитання с. 235

  1. Розв’язування задач

Повторити § 40. Виконати впр. 40 (1-3) с. 236

  1. Розв’язування задач

Повторити § 40. Виконати впр. 40 (4-6) с. 236

  1. Отримання та застосування радіонуклідів. Методи реєстрації йонізуючого випромінювання.

Опрацювати § 41. Відповісти на контрольні запитання с. 240

  1. Розв’язування задач

Повторити § 41. Виконати впр. 41 (1-3) с. 241

  1. Розв’язування задач

Повторити § 41. Виконати впр. 41 (4-6) с. 241

Астрономія

  1. Подвійні зорі. Маса зір. Планетні системи інших зір

Опрацювати § 24. Відповісти на контрольні запитання с. 119

  1. Еволюція зір. Білі карлики. Фізично змінні зорі. Нейтронні зорі. Чорні діри.

Опрацювати § 25,26. Відповісти на контрольні запитання с. 123, 127

  1. Практикум з розв’язування задач

Опрацювати завдання на с. 127-128. Виконати впр.5.1 – 5.5. с.128

  1. Виконання тестових завдань.

Виконати тестові завдання с. 129 – 130

Хімія

Солі, їхнє поширення в природі. Середні та кислі солі. Силікати.

Munca

  1. Confecționarea: ouă de Paști din cviling.
  2. Confecționarea: compoziție de Paști
Переглядів: 346 | Додав: olar_lida | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Поточний час
Пошук
Календар
«  Квітень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Архів записів