№
|
Змістзаходу
|
Термін виконання
|
Відповідальна особа
|
1.
|
Здійснитиперевірку приміщень, території закладу освіти з метою виявити місця, які потенційно можуть бути небезпечними та сприятливими для вчиненнябулінгу
|
До 10.02.2019
|
Заступник директора з виховної роботи
|
2.
|
Встановити у визначених місцях пости чергування вчителів.
|
До 10.02.2019
|
Заступник директора з виховної роботи
|
3.
|
Посилити контрольно-пропускний режим у закладі та спостереження за місцями загального користування (їдальня, коридори, спортивні майданчики подвір’я школи
|
Постійно
|
Завгосп,
заступник директора з виховної роботи
|
4
|
Всіх працівників закладу ознайомлювати із планом заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу.
|
При проведені інструктажів
|
Заступник директора з навчальної роботи
|
5
|
Оформити інформаційний куточок «Булінг в школі. Як його розпізнати»
|
Лютий-березень 2019
|
Практичний психолог
|
6
|
Провести заняття з елементами тренінгу для учнів 5-7 класів «Протидія булінгу в дитячому середовищі»
|
Лютий – березень
|
Практичний психолог
|
7
|
Провести заняття з елементами тренінгу для учнів 8-11 класів «Протидія булінгу в учнівському середовищі»
|
Лютий – березень
|
Практичний психолог
|
8
|
Провести групову консультацію «Як впоратися з булінгом»
|
Квітень
|
Практичний психолог
|
9
|
Провести години спілкування «Кібербулінг» у 5-10 класах
|
Квітень
|
Практичний психолог
|
10
|
Переглянути відео-презентації «Булінг в школі. Як його розпізнати»; «Кібербулінг або агресія в інтернеті: засоби розпізнання та захист дитини»
|
Травень
|
Практичний психолог
|
11
|
Провести відеолекторій з обговоренням «Нік Вуйчич про булінг в школі»; «Кампанія ЮНІСЕФ:Викресли Булінг!»
|
Вересень –жовтень
|
Практичний психолог
|
12
|
Організувати психолого–педагогічний семінар для класних керівників «Профілактика булінгу в учнівському середовищі»
|
Двічі на рік
|
Практичний психолог
|
13
|
Провести круглий стіл для педагогів «Безпечна школа. Маски булінгу»
|
Січень
|
Практичний психолог
|
14
|
Провести батьківський форум на загальношкільних зборах «Основні види шкільного цькування (булінгу). Як допомогти дітям упоратися з булінгом»
|
Лютий
|
Адміністрація НВК
|
15
|
Провести індивідуальні консультації «Рекомендації батькам дітей-ініціаторів булінгу в школі»; «Рекомендації батькам дітей-жертв булінгу в школі»
|
За потребою
|
Практичний психолог
|
16
|
Організувати батьківський всеобуч «Як зупинити булінг»
|
Травень
|
Практичний психолог
|