Завдання для опрацювання під час карантину (продовження)
для учнів 9 класу
Clasa 9
Основи здоров’я
- Ефективне спілкування.
- Формування здорових стосунків.
Українська література
- Лірика Т. Шевченка періоду арешту й заслання і після повернення з нього. «Доля», «Росли укупочці, зросли…»
Д/з: Вивчити напам’ять «Доля».
- Ностальгія за ідилією родинного життя, висока філософія життя людини на землі. Урок виразного читання поетичних уривків з творів Т.Шевченка.
- Д/з: Прочитати уривки з творів Т.Шевченка.(на вибір)
1.Біблія в житті Т.Шевченка. Світле пророцтво поета (“Ісаїя. Глава 35”)
Домашня робота:
вивчити тему
2.Світова велич українського поета. Визначні діячі світової культури про Т.Шевченка. Т.Шевченко та історико-культурний поступ України. Ушанування пам’яті поета в Україні й закордоном.
Домашня робота:
написати реферат на одну з тем
3.Написати твір-роздум на одну з тем “Чи обов’язково знати історію своєї держави?”, “Образ матері у творах Шевченка”
Домашня робота:
написати твір-роздум
4.Позакласне читання. Т.Шевченко “Назар Стодоля”
Домашня робота:
прочитати твір
Українська мова
- Поняття про текст. Будова тексту. Засоби зв’язку між частинами тексту. Складне синтаксичне ціле. Д/Р. Опрацювати теоретичний матеріал, тестові завдання:
І рівень – учні початкового рівня (с. 163)
ІІ рівень – учні середнього та достатнього рівня (с. 164-165)
ІІІ рівень – учні достатнього та високого рівня (с.166-167)
IV рівень – учні високого рівня знань (с.167)
1. РМ. Тематичні виписки як спосіб засвоєння і запам’ятовування почутого і прочитаного
2.Систематизація та узагальнення вивченого. Складні випадки написання частин мови.
Домашня робота:
опрацювати теоретичний матеріал, написати 5 прикладів
3. Правопис відмінкових закінчень іменників, прикметників
Домашня робота:
опрацювати теоретичний матеріал
4. Правопис відмінкових закінчень числівників та займенників. Правопис особових закінчень дієслів
Домашня робота:
написати твір “Моя улюблена теле-, радіопередача”,“Яку газету я люблю читати” (на вибір)
Algebra
- Rezolvarea exercițiilor(progresia aritmetică). Ex. 679(a), 680(b), 682(a). Temă pentru acasă: 680(a), 682(c).
- Rezolvarea exercițiilor. Ex. 683(a,c), 688(a), 691. Temă pentru acasă: 690(a), 693(a,c)
-
Progresia geometrica 06.04.2020
-
. Rezolvarea exercitiilor. 09.04.2020
Geometria
- Rezolvarea problemelor (poligoane regulate). Prob. 641(a), 644. Temă pentru acasă: 641(b), 651.
- Lungimea circumferinței și a arcului de ciircumferință. paragraful 19. Prob. 657, 658, 660. Temă pentru acasă: 659, 662.
-
Rezolvarea problemelor. 06.04.2020
-
Aria cercului.Cercul. 09.04.2020
Біологія
- Еволюція людини. Етапи еволюції людини.
- Світоглядні та наукові погляди на походження та історичний розвиток життя.
Географія
- Особливості виробничого процесу та чинники розміщення підприємств, що виробляють тканини різних видів, одяг, шкіряно-взуттєву продукцію.
- Найбільші на світовому ринку країни – виробники та країни-експортери тканин, одягу та взуття.
Literatura (română și universală)
- Grigore Vieru „Cinstirea Proverbelor”. Date biobibliografice. Tematica creației lui Grigore Vieru. Fondul emotiv-estetic.
- Grigore vieru „În limba ta”. Structura poeziei. Semnificația titlului. Valorile social-umane ale poeziei. (De memorizat poezia)
- Arcadie Suceveanu Secunda care sunt eu Repere bio-bibliografice.Teme, motive, idei și sentimente ( t /a de citit din biografia scriitorului, de făcut comentariul liric al poeziei)
- Mircea Lutic Armindem cu heruvimi Repere bio-bibliografice Mesajul de idei si sentimente ( t/a de dat răspuns desfășurat la două intrebări ce țin de poezie , la alegere)
Художня культура
- Художня культура і середовище. Форми збереження культурної спадщини (бібліотек, музеї, театри, галереї). Провідні музеї світу. Дизайн і реклама. (Д/З: Підготувати презентацію, реферат на тему «Музеї світу»).
-
Пам ятні місця краю. Регіональні центри народних промислів і ремесел
(підготувати альбом Мої пісні)
Limba română
- Complementul indirect (actualizare). Propoziția subordonată completivă indirectă.
- Complementul circumstanțial de loc. Propoziția subordonată circumstanțială de loc. (T/A: Câte 1 exercițiul la dorința fiecăruia în parte la fiecare temă.
- Complementul circumstanțial de mod ( actualizare). Propoziția subordonată circumstanțială de mod.
- complementul circumstanțial de cauză.( t/a de indeplinit două exerciții și de indeplinit fișa de lucru)
Limba engleză
Unit IV. „Why NotTake a clother Look?”
- Велика Британія сьогодні – спілкування іноземною мовою. Пасивний стан. Д/З: Вправа 6 ст.186, проект «Велика Британія».
- Географічне положення «Велика Британія». Д/З: вправи 3,7 ст. 193-194.
- Англія. Різноманітність традицій. Ex. 8 p. 187 Ex. 5 p. 191
- Вчора, позавчора і завтра.Об”єднане Королівство.Ex. 4,5 p. 193-195.
-
Хто найкращий блогер?Past Tenses. Future Tenses.
Д/з Ex. 6 a p.199 Ex. 5b p. 198.
-
Aнгломовні країни. Унікальне місто.
Д/з Ex. 4a p. 205
Munca
-
- Confecționarea: ouă de Paști din cviling.
-
Confecționarea: compoziție de Paști
Фізика
1. Рух тіла під дією сили тяжіння. Розв’язування задач.
Опрацювати § 34. Виконати впр.34 (1-4) с.219-220
2. Рух тіла під дією декількох сил. Розв’язування задач.
Опрацювати § 35. Виконати впр.35 (1-7) с.225-226
3. Взаємодія тіл. Імпульс. Закон збереження імпульсу. Розв’язування задач.
Опрацювати § 36. Виконати впр.36 (1-5) с.230
4. Реактивний рух. Фізичні основи ракетної техніки. Досягнення космонавтики. Розв’язування задач.
5. Опрацювати § 37. Виконати впр.37 (1-4) с.234
6. Застосування законів збереження енергії та імпульсу в механічних явищах. Розв’язування задач.
7. Опрацювати § 38. Виконати впр.38 (1-4) с.240
Хімія
Спирти.
§26. Alcoolii. Etanolul. §27 Glicerina.
Ex. 199 pag 152.
|