Завдання для опрацювання під час карантину (продовження)
для учнів 5 класу
Clasa 5
Limba română
- Părțile secundare ale propoziției: atribiutul. Ex. 1,3,6 pag.162-163.
- Părțile secundare ale propoziției: complementul. De alcătuit 5 enunțuri, de subliniat complementele.
- Părțile multiple ale propoziției. Ex. 3,5 pag.168-169.
4. Tema : Părțile multiple ale propoziției.
Temă pentru acasă
Ex.1,pag 168. Ex.3(a,b),pag.168
5.Tema:Punctuația propoziției.
Temă pentru acasă
Ex.5,pag 169.
6.Tema:Vorbirea directă și vorbirea indirectă.Semnele de punctuație.
Temă pentru acasă
Ex.1.pag 174.Ex.3,4 pag.175.
Literatura (română ș universală)
- Nicolae Dabija, poezia „Cât trăim”. Tematica și ideea poeziei. De memorizat poezia, de identificat figurile de stil.
- Mihai Eminescu, poezia „Freamăt de codru”. De povestit bsografia, de citit expresiv poezia, de selectat epitetele.
3.Tema:Mihai Eminescu, poezia "Fiind băiet..." Evocarea emotivă a timpului și a pădurii sfinte.TL.Comparația
Temă pentru acasă
De citit expresiv poezia,de selectat figurile de stil,de selectat imaginile auditive și cele vizuale.
4.Tema:Arcadie Suceveanu, poezia "Cartia lui
moș Creangă".Dragostea față de opera marelui clasic. Simplitatea limbajului poetic.
Temă pentru acasă
De facut tabelul cronologic,de citit expresiv poezia, de stabilit tipul de rimă și ritm al poeziei.
Matematica
- Adunarea și scăderea fracțiilor zecimale. Ex. 891 (1-3), 893 (1,2) Temă pentru acasă: 892(1,2), 893(4)
- Rezolvarea exercițiilor (adunarea și scăderea fracțiilor zecimale). Ex. 895(1-3), 898. Temă pentru acasă: 896, 900(1-3)
Природознавство
- Наземно-повітряне середовище життя організмів і пристосування організмів.
- Водне середовище життя організмів.
Музичне мистецтво
- Світ вокальної музики. Характерні ознаки, сольна та ансамблева музика. Д/З: ( Пісня на виконання «Прийди весно, прийди красна» )
2. Музика і слово. Особливості взаємодії музики з літературою (Вивчити румунську пісню на вибір)
Limba engleză
- Weather „Прогноз погоди» - описувати погоду. Д/З Вправа 2,3 ст. 149-151.
- «Зима в Англії». Будувати діалог-розпитування за темою. Д/З: вправа 5,4 ст. 153-155.
- Пори року: Вміти розповідати про пори року.Ставити запитання та відповідати на них.
- Д/з Ex. 1 cm. 176
- Погода в різні пори року. Вміти розповідати про пори року.
- Д/з Ex. 9 p.179
- Позакласне читання “The Selfish Giant” Вміти відповідати на запитання,в якому ти живеш,назвати місця.
-
Гуляємо містом.Вміти описувати місто, в якому ти живеш, називати місце.
Д/з Розповісти про своє містечко (5 речень).
-
Рідне містечко. Вміти розповідати про своє містечко.
Д/з Ex. 2 p. 193.
Українська мова
- Написання слів іншомовного походження: букви и, і; правопис знака м’якшення й апострофа; подвоєння букв у загальних і власних назвах.
Вправа 467, ст.. 181; вправа 469 ст. 182(усно); вправа 471 ст.183.
- Основа слова і закінчення змінних слів. Вправа 480 ст.190 (усно); вправа 481 ст.190.
- Корінь, суфікс, префікс, закінчення – значущі частини слова. Вправа 483 ст. 191 (усно); вправа 487 ст. 192, вправа 488 ст. 192.
- Найпоширеніші випадки чергування голосних у коренях. Вправа 504 ст. 198, вправа 508 ст. 198.
Українська література
- Павло Тичина. Майстерне відтворення краси природи, яка надихає ліричного героя й зміцнює його патріотичні почуття. «Не бував ти у наших краях!». Д/З: Прочитати про життя і творчість поета. Вивчити напам’ять вірш.
- Павло Тичина. «Гаї шумлять…», «Блакить мою душу обвіяла…». Мелодійність віршів П. Тичини. Д/З: Виразно прочитати вірші.
Основи здоров’я
- Трикутник вогню.
- Пожежна тривога.
Історія України
- Проголошення незалежності України.
- Революція гідності Munca 1. Confecționarea: ouă de Paști din cviling. 2. Confecționarea: compoziție de Paști
|