Завдання для опрацювання під час карантину (продовження)
для учнів 3-4 класів
Clasa 3
Matematica
Tema: Împărțirea sumei la un număr. Împărțiri de tipul 39:3; 72:6;
Ex. 880, 885, 884, 895 pag. 136-137.
Probleme: 896, 898, 899, 900 pag.138.
Limba română
- Structura cuvântului. Tema cuvântului. Ex. 9,10 p.121.
- Dictare creatoare „Patru fetițe”, p.120.
Citirea
- Alexandru Donici „Musca la arat”., „Stiglețul și ciocârlanul” (fabule)
- Primăvara – Legenda Ghiocelului. Ghiocelul.
- Legenda Mărțișorului. Piticii în cușme albe.
Științele naturii
- Ciupercile. Însemnătatea lor în natură și în viața oamenilor. Pag.122-125
- Bacteriile. Pag.126-127
Eu în lume
- Omul în societate.
- Țara ta – Ucraina.
- Să călătorim pe harta Ucrainei.
Українська мова
- Спілкуємося. Висловлюємося. Читаємо. Діалог: «У лікаря». « У майстерні з пошиття одягу» с.116-117.
- Другорядні члени речення, які зв’язані з підметом або присудком. Вправа 1, 2 с.118
- Речення непоширені і поширені. Вправа 1, 3 с. 120.
- Читання. «Біда навчить» за Лесею Українкою, с.121.
Limba engleză
- Unite 4. „Home, sweet home”. Улюблені герої мультфільмів. Теперішній неозначений час. Д/З. Вправи 1,4 ст. 46-47. Вивчити нові слова.
- Овочі та фрукти. Неозначений артикль. Д/З: Вправи 3 ст. 76 (вивчити), 2 ст. 48. (WB)
- Ex. 1 вивчимо нові слова. P. 94
- Ex. 4 Read and complete p. 95
- Ex. 5 p. 95.
-
Розпорядок дня. Писати коротке повідомлення про свй ранок.
Д/з Ex. 5 p. 103
-
Котра година? Розвиток навичок діалогічного мовлення.
Д/з. Ex. 5 p. 105
Clasa 4
Limba română
1.Tema: Părți principale. Părți secundare. Subiectul multiplu. Ex. 10(p.110), ex. 2 (p.113)
Compunerea „Prietenii mei” (p.167); punctul 4 în scris, p.167)
2.Tema: 1.Predicatul
2.Punctuația și acordul predicatului
Ex.1(pag.114)-de-l prelucrat oral, ex.2(pag.116), ex.4(pag.115)
Matematica
- Înmulțirea în scris a numerelor de mai multe cifre. Probleme de împărțire proporțională. Nr 831-848.
- Compunerea și rezolvarea problemelor de împărțire proporțională. Rezolvarea ecuațiilor și inegalităților. N. 849-857.
Ex. 840 (p.136), 841 (p.136), 848 (p.137), 854 (p.138)
Prob. 847(p.137), 856(p.138).
De repetat tabla înmulțirii și împărțirii.
Tema:1.Împărțirea orală a numerelor rotunde.Împărțirea cu rest. N.858-875
2.Îmțirea în scris a numerelor de 3 cifre la zeci cu rest.N.876-892
Ex.866(pag.139),869(pag.139), 883(pag.141),892(pag.142)
Prob.865(pag.139),prob.884(pag.141)
De repetat tabla înmulțirii și a împărțirii
Citirea
De lucrat asupra textelor:
- „Frumoasa adormită”
- Ion Creangă „Amintiri din copilărie” (din manualul de citire)
- Tema:1.Cum este natura în Stepă?
Lucrare practică:Recunoașterea plantelor mai răspândite din fiecare zonă naturală
2.Sectorul Industrial dezvoltat în zona de stepă.(paragraful 44)
Științele naturii
- Cum este natura în Polesia? Paragraful 42
- Ce-i aceia Silvostepă? Paragraful 43
Bazele sănătății
- Cum putem găsi ieșire din situații neprevăzute (p.105)
- Siguranța taficului pietonului (p.110-117)
Eu în lume.
- Răspunderea penală pentru săvârșire.(p.118)
- Moștenirea culturală a poporului (p.123)
- Tema:Sărbătorile de stat(pag.127-129)
Українська мова
- Змінюємо дієслова за особами. Вживаємо дієслова у різних особових формах у мовленні.
Д/Р. Змінювати 5 дієслів за особами в однині та множині.
- Спостерігаємо за змінюванням дієслів їсти, пити, сидіти, ходити, носити, бігти, казати. Вживаємо у мовленні різні форми цих дієслів.
Д/Р. Написати 5-6 речень «Режим дня» використовуючи дієслова у різних формах.
- Читаємо виразно. Спостерігаємо за вимовою і написанням дієслів на –шся, -ться, правильно вживаємо їх у мовленні. Д/Р. Написати речення, використовуючи дієслова на –шся, -ться (4 речення).
- Читаємо твори про Великдень, усвідомлюємо їх зміст. Д/Р. Розповідати зміст прочитаного, усна розповідь. Великдень у моєму селі.
1. Спостерігаємо за змінюванням дієслів майбутнього часу за особами
Домашня робота:
змінювати дієслова майбутнього часу за особами (читала би, прочитав би, буду читати )
2. Змінюємо дієслова минулого часу за родами і числами, вживаємо дієслова у різних родових формах
Домашня робота:
змінювати дієслова минулого часу за родами і числами (на вибір)
3.Узагальнення вивченого з теми “Дієслово”
4.Читаємо оповідання Олега Буценя “Зараз”, усвідомлюємо його змісту, характеризуємо персонажів.
Домашня робота:
прочитати оповідання
5.Прислівник як частина мови.
Домашня робота:
опрацювати теоретичний матеріал
6.Читаємо тексти, спостерігаємо за роллю прислівників у мовленні.
Домашня робота:
написати 4 речення використовуючи прислівники
7.Словосполучення.
Домашня робота:
написати 5 словосполучень
8.Читаємо оповідання Дмитра Ткача “Моя мама”, усвідомлюємо зміст
Домашня робота:
прочитати оповідання, усно складати текст-розповідь про маму
Limba engleză
Тема 4. «Природа і навколишнє середовище».
- Планета Земля. Екологічна безпека та сталий розвиток. Д/З: Вправа 6 ст.115.
- На фермі. Здоров’я і безпека. Д/З: Вправа 5,6 ст. 118-121.
- Unit 5 My city- My home.
- Наша домівка.Англійські домівки.Вміти: просити повторити інформацію.
- Д/з Ex. 2,3,4 p.128-130
-
Англійські домівки. Where do you live?
Д/з. Ex. 2, 4 p. 130-131
-
Подорож містом. Д/з Ex. 2 p. 132
Desenul
De desenat pe tema:,,Prosopul ucrainean,,
Munca
Fetițele:de confecționat diferite modele de hăinuțe de primăvară pentru fetițe
Băiețeii:de confecționat diferite modele de hăinuțe de primăvară pentru băieței
Educația fizică
În toată ziua de petrecut gimnastica de dimineață.
Peste zi:de sărit cu coarda,de a se ridica la bara fixă,îndoirea și dezdoirea brațelor,diferite exerciții pe covoraș. |