Завдання для опрацювання під час карантину (продовження)
для учнів 11-A класу
Clasa 11-A
Українська мова
1.Практична риторика. Риторичні фігури (антитеза, градація, риторичне запитання, звернення, порівняння)
Домашня робота:
написати виступ на тему “Проблеми сучасної урбанізації і подальша доля села”
2. РМ. Брифінг. Особливості проведення брифінгу.
Домашня робота:
виступ з доповіддю “Земля наш спільний дім”
3. Пряма і непряма мова як способи передачі чужого мовлення. Розділові знаки
Домашня робота:
написати 4 речення з прямою та непрямою мовою
4.Діалог і полілог. Розділові знаки.
Домашня робота:
написати діалог на вільну тему
5.Повторення та узагальнення вивченого. Просте ускладнене речення. Пряма і непряма мова. Діалог
6. РМ. Ділові папери. Розписка. Доручення. Доповідна та пояснювальна записки.
Домашня робота:
написати розписку, доручення
Українська література
- Ліна Костенко «Недумано, неладано…» - інтимна лірика як спонука до роздумів про суть кохання. Її сповідальність «То сей день Посейдон посідає свій трон»: мотив єднання людини зі світом рукотворної краси і природою.
Д/З: Прочитати вірш
- 3. Історико-фольклорна основа історичного роману у віршах «Маруся Чурай». Духовне життя нації крізь призму нещасливого кохання.
- ТЛ: роман у віршах. Д/з: прочитати роман у віршах «Маруся Чурай»
- Речення з відокремленими другорядними членами (відокремлений додаток). Опрацювати теоретичний матеріал.
- Речення з відокремленими другорядними членами. (відокремлена обставина, прикладка), порівняльний зворот (повторення).Д/Р. Тестові завдання (збірка тестів підготовка до ЗНО – О. Авраменка). Написати твір-роздум використовуючи речення з відокремленими членами речення.
- Розділові знаки при відокремлених членах речення. Переклад текстів науково-популярного стилю на екологічну тематику. Д/Р. Опрацювати теоретичний матеріал, перекласти текст (на вибір).
1.Ліна Костенко “Маруся Чурай”. Центральні проблеми: митець і суспільство, індивідуальна свобода людини.
Домашня робота:
тестові завдання
2.РМ. Написання вітального слова на честь Ліни Костенко або асоціативного етюду за рядком її поезії
3.Василь Стус. Поет як символ незламного духу, збереження людської гідності. Загальний огляд його життя і творчості.
Домашня робота:
Життя і творчість Василя Стуса
4.Василь Стус. „Крізь сотні сумнівів я йду до тебе...’’, „Господи, гніву пречистого...’’
Домашня робота:
Вивчити напам’ять одну поезію(на вибір)
5.Урок позакласного читання.Ліна Костенко.Поезії.
Домашня робота:
Прочитати поезії Ліни Костенко(на вибір)
6.Написати твір на одну з тем:”Митець і суспільство”, “Стоїчна українська поезія”
Біологія
- Червона книга та чорні списки видів тварин. Зелена книга України.
- Концепція сталого розвитку та її значення. Природокористування в контексті сталого розвитку.
Географія
- Сучасні транспортно-логістичні системи та інформаційно-комунікаційні мережі як інфраструктурний каркас глобальної економіки.
Istoria universală
Generalizarea cunoștințelor la capitolul III. Statele Europei Centrale și de Est. Procesele transformărilor.
Англійська мова
- Довкілля. Складові частини. Інфінітив. Скласти mind-map. Д/З: вправа 5 ст. 145.
- Шляхи вирішення екологічних проблем. Молодь захищає довкілля. Д/З: вправа 5 ст. 153. Підготуватися до обговорення теми.
- Молодь та суспільство.Тестові завдання.
- Працевлаштування молоді.Неособі форми дієслова Ex. 1 p. 208.
- Д/з Ex. 5 p. 212
- Проблеми молоді Емоції.Часи групи Perfect.
- Д/з Ex. 5 p. 212
-
Уміння керувати емоціями. Неособові форми дієслова.
Д/з Скласти таблицю (Емоції людини).
-
Допомога молоді з боку влади.Словотворення.
Д/з Ex. 4 p. 218
Алгебра і початки аналізу
- Підготовка навчальних проектів-задач, розв’язуванню яких сприяють елементи комбінаторики, теорії ймовірностей і математичної статистики.
- УСНК (узагальнення та систематизація навчальних компетентностей) щодо вміння розв’язувати показникові рівняння і нерівності, зображати графік показникової функції
Виконати впр. 24.1 – 24.7 с.158
- УСНК (узагальнення та систематизація навчальних компетентностей) щодо вміння розв’язувати логарифмічні рівняння і нерівності, зображати графік показникової функції
Виконати впр. 24.25 – 24.30 с.160
- Розв’язування вправ
Виконати впр. 24.31 – 24.35 с.160-161
- УСНК (узагальнення та систематизація навчальних компетентностей) щодо вміння знаходити первісну та інтеграл, обчислювати площу криволінійних трапецій
Виконати впр. 24.36 – 24.39 с.161
- Розв’язування вправ
Виконати впр. 24.40 – 24.45 с.161
- УСНК (узагальнення та систематизація навчальних компетентностей) щодо вміння користуватися правилами обчислення комбінаторних задач, читання графіків, діаграм тощо; шукати частоту подій, ймовірність подій.
Виконати впр. 24.46 – 24.50 с.162
- Розв’язування вправ
Виконати впр. 24.55 – 24.57 с.162
Геометрія
- Підготовка навчальних проектів про застосування об’ємів та площ поверхонь тіл обертання.
- УСНК (узагальнення та систематизація навчальних компетентностей) щодо встановлення перпендикулярності похилої, проекції похилої на площину, прямих, прямої та площини, двох площин.
Виконати впр. 25.1 – 25.4 с.179
- Розв’язування задач.
Виконати впр. 25.1 – 25.4 с.179
- Розв’язування задач.
Виконати впр. 25.5 – 25.9 с.180
- УСНК (узагальнення та систематизація навчальних компетентностей) щодо обчислення площ поверхонь та об’ємів многогранників
Виконати впр. 25.10 – 25.15 с.180
- Розв’язування задач.
Виконати впр. 25.17 – 25.20 с.181
- Розв’язування задач.
Виконати впр. 25.21 – 25.25 с.181
Фізика
- Квантово-оптичні генератори (лазери).
Опрацювати § 38. Виконати впр. 38 (1-3) с. 223
- Підготовка навчальних проектів (Теми проектів обрати на с.257 Розділ ІІІ)
- Протонно-нейтронна модель атомного ядра. Ядерні сили. Енергія зв’язку атомних ядер.
Опрацювати § 39. Виконати впр. 39 (1-3) с. 229
- Розв’язування задач.
Повторити § 39. Виконати впр. 39 (4-6) с. 229
- Радіоактивність. Основний закон радіоактивного розпаду.
Опрацювати § 40. Відповісти на контрольні запитання с. 235
- Розв’язування задач
Повторити § 40. Виконати впр. 40 (1-3) с. 236
- Розв’язування задач
Повторити § 40. Виконати впр. 40 (4-6) с. 236
- Отримання та застосування радіонуклідів. Методи реєстрації йонізуючого випромінювання.
Опрацювати § 41. Відповісти на контрольні запитання с. 240
- Розв’язування задач
Повторити § 41. Виконати впр. 41 (1-3) с. 241
- Розв’язування задач
Повторити § 41. Виконати впр. 41 (4-6) с. 241
Астрономія
- Подвійні зорі. Маса зір. Планетні системи інших зір
Опрацювати § 24. Відповісти на контрольні запитання с. 119
- Еволюція зір. Білі карлики. Фізично змінні зорі. Нейтронні зорі. Чорні діри.
Опрацювати § 25,26. Відповісти на контрольні запитання с. 123, 127
- Практикум з розв’язування задач
Опрацювати завдання на с. 127-128. Виконати впр.5.1 – 5.5. с.128
- Виконання тестових завдань.
Виконати тестові завдання с. 129 – 130
Хімія
Солі, їхнє поширення в природі. Середні та кислі солі. Силікати.
Munca
- Confecționarea: ouă de Paști din cviling.
-
Confecționarea: compoziție de Paști
|