12.05.2015 року в дошкільному підрозділі, вихователь Скіпор М.М. разом дітьми старшої групи провела прогулянку – похід по території дитячого садка, де діти спостерігали за змінами в живій природі.
Метою цього заходу стало поглиблення знань дітей про зміни в рослинному та тваринному світі. З’ясувати лексичне значення слів квітень і травень. Вчити розрізняти дерева по їх цвітінню. Сформувати у дітей поняття про польові квіти. Розвивати спостережливість, зв’язне мовлення; виховувати естетичне почуття бережливе ставлення до природи.
Прогулянка розпочалася словами поета Г. Вієру
Вже пташки повернулися у наш край,
Про весну співає поле й гай,
Ніжаться на сонці квіти,трави,
Це настав ласкавий місяць травень.
Діти разом з вихователем відвідали острівець лісу з галявиною лісових фіалок. Розглянули їх зовнішній вигляд і вдихнули аромат квітки. Також малюки проходячи майданчики визначали дерева, які там ростуть, розглядали їх цвіт, зелень листочків. Діти із задоволенням пригадали, які птахи вже прилетіли з теплих країв.
Вихователь звернула увагу про необхідність шанобливого відношення до природи: не ламати гілки, не зривати польові квіти, не порушувати спокій птахів у гніздах.
В підсумку була проведена бесіда із запитаннями до дітей: Які весняні квіти знають малюки? Чим особливий місяць травень? За чим сподобалося спостерігати? Які птахи подобаються? Який догляд необхідний рослинам від людей?
Безпосереднє поглиблення в природне довкілля надало можливість дітям набути власний досвід та знання у тих змінах, які відбуваються в живій природі на весні.
|